in

ATV i pored sankcija sarađuje sa američkom firmom

Bosanskohercegovačka Alternativna Televizija (ATV) iz Banje Luke, koja se našla na udaru Sjedinjenih Američkih Država zbog veza sa članom Predsedništva Bosne i Hercegovine Miloradom Dodikom, posluje sa američkom kompanijom, uprkos tome što sankcije to zabranjuju firmama iz SAD-a.

ATV-u je pod dejstvom sankcija nedavno ukinut kanal na popularnoj platformi YouTube zbog opasnosti da bi joj mogao biti ukinut i dosadašnji internet domen “.com”, ova kuća je uzela nacionalni domen Republike Srbije – “.rs”.

SAD optužuju Dodika, inače lidera vodeće partije u bosanskohercegovačkom entitetu Republika Srpska, za “destabilizirajuće koruptivne aktivnosti” te “potkopavanje institucija BiH”, dok se u obrazloženju Ministarstva finansija navodi da je ATV d.o.o. u privatnom vlasništvu firme blisko povezane s Dodikovom porodicom.

Iz ATV-a odbacuju ove navode i ocenjuju ih “besmislenim”.

Saradnja sa američkom kompanijom

Prema podacima sa stranice domaintools.com, koji sumira javno dostupne informacije o nekoj internet stranici, ATV koristi usluge kompanije Cloudflare, koja je stacionirana u SAD-u.

Kako se navodi u obrazloženju američkog Ministarstva finansija, uvedene sankcije zabranjuju transakcije američkih državljana sa sankcionisanim entitetima, osim ako transakcije nisu odobrene opštom ili posebnom licencom koju izdaje američka Kancelarija za kontrolu strane imovine (OFAC).

“Zabrane uključuju davanje bilo kakvog doprinosa ili pružanje sredstava, dobara ili usluga od strane, ili u korist bilo koje blokirane osobe, ili primanje bilo kakvog doprinosa ili pružanje sredstava, dobara ili usluga od bilo koje takve osobe”, navodi se u obrazloženju Ministarstva finansija SAD-a.

Opširnije na portalu RSE.

Program televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad